سهم بچه‌های ایران از رسانه ملی چیست؟  

سهم بچه‌های ایران از رسانه ملی چیست؟  
صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه ملی، همواره نقش مهمی در تولید محتوای ویژه کودکان و نوجوانان داشته است. در گذشته برنامه‌هایی، چون «عموپورنگ»، «شادونه»، «کلاه قرمزی و پسرخاله»، «فیتیله‌ای‌ها» و… نه تنها مخاطبان زیادی را جذب می‌کردند، بلکه به برندهای فرهنگی ماندگاری تبدیل شدند. از برنامه‌های عروسکی مانند «خونه مادربزرگه» و مجموعه‌های نمایشی، چون «قصه‌های مجید» تا تولیدات مدرن انیمیشن و سریال‌های آموزشی. اما این راه به تدریج رو به افول و غروب رفت. در این گزارش سعی می‌کنیم به بررسی آثار کودک و نوجوان طی دهه‌های گذشته تا کنون بپردازیم.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *